کارکنان مرکز

تعداد بازدید:۳۰

مسئول مرکز مهارت های بالینی: خانم سمیه خادمی - کارشناسی ارشد پرستاری داخلی جراحی
ایمیل: s.khademi9511@gmail.com

شرح وظایف مسئول :
•    برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر اجرای دوره های آموزشی مدون جهت دانشجویان
•    نظارت بر اجرای برنامه آموزش مجازی دانشجویان در زمینه آموزش اخذ شرح حال و معاینات بالینی و مهارت های عملی
•    برنامه ریزی و نظارت بر اجرای آزمون های آسکی (طراحی سوالات و سناریو، چیدمان، تصحیح اوراق، نظارت بر تهیه کارنامه، گزارش، ثبت نمرات و صدور گواهی)
•    تهیه و تدوین کتاب و تهیه متون مرتبط با برنامه های آموزش مهارتی و ارزیابی صلاحیت بالینی
•    برنامه ریزی و نظارت بر فعالیت های پژوهشی مرتبط با آموزش و ارزیابی مهارت های عملی، تهیه پروپوزال و مقاله
•    تهیه و تنظیم لیست های حق التدریس و حق الزحمه کارگاه های آموزشی و آزمون ها
•    برنامه ریزی و نظارت بر اجرای برنامه های مرتبط با بسته های تحول در آموزش (بسته آزمون ها)
•    مشارکت در اعتباربخشی مراکز برگزارکننده آزمون
•    نظارت بر تهیه و تدوین کلیه گزارش های عملکردی کارگروه تحول در آموزش
•    نظارت بر تهیه مستندات مرتبط با شاخص های رتبه بندی معاونت آموزشی دانشکده
•    نظارت بر فعالیت های مربوط به نیازسنجی تهیه و تامین و نگهداری و تهیه شناسنامه مولاژهای آموزشی و تجهیزات پزشکی و کتب و جزوات آموزشی

 

کارشناس مرکز مهارتهای بالینی: خانم سارا صدیقی - کارشناس پرستاری
ایمیل: az6525700@gmail.com

شرح وظایف :
•    هماهنگی با مدیر مرکز، واحد آموزش و مدیران گروه ها جهت تدوین برنامه ی آموزشی دروس عملی دانشجویان
•    همکاری با مدیر مرکز در دریافت برنامه ی کار  و اجرای آن
•    تهیه و تدوین طرح درس، برنامه ریزی کلاسی، برنامه زمانبندی تمرینات آزاد و فرم حضور و غیاب دانشجویان
•    آموزش مهارت های پایه به دانشجویان رشته های پیراپزشکی
•    اعلام برنامه کلاس های عملی به دانشجویان و نظارت بر تشکیل کلاس ها در زمان مقرر
•    مشارکت و همکاری در انجام پروژه های پژوهشی، اجرا و برگزاری کارگاه های آموزشی و برگزاری آزمون آسکی
•    اعلام قوانین مرکز مهارت های بالینی به دانشجویان و نظارت بر پیروی از آن ها
•    آشنایی با طرز کار مولاژها و تجهیزات و بکار اندازی آن ها برای هر کارگاه و نظارت بر استفاده ی صحیح از تجهیزات مرکز
•    مدیریت منابع (حفاظت و نگهداری از مولاژها و سایر تجهیزات، ساماندهی انبار تجهیزات، ساماندهی امور رختکن دانشجویان، نظارت بر حفظ و پاکیزگی محیط)
•    تنظیم درخواست خرید تجهیزات پزشکی از طریق بررسی موجودی کلاس ها و نیاز سنجی از اساتید و پیگیری تامین تجهیزات
•    تهیه و نصب وسایل کمک آموزشی از قبیل تابلو، پوستر و ... جهت یادگیری مطالب و تکنیک ها
•    آماده نمودن کارگاه های روزانه و چیدمان وسایل نسبت به نوع کارگاه